We can shine brighter than the sun

 
Kanske inte så aktiv som jag hoppades att vara. Förlåt för det.
 
Det var sista dagen på jobbet idag, så nu har jag officiellt fått sommarlov. Det ska firas med en vecka i Kalajoki, för att lära mig finska, hos en släkting. Hoppas man hinner lära sig lite mer finska på en vecka.
 
Förra veckan var jag på barnläger på Åland, som hjälpledare int som deltagare.
Åland är mitt nya favorit sommarställe! Om man inte varit dit på sommaren rekommenderar jag det verkligen.
 
Har inte haft tid med så mycket mer än att jobba och ibland träffa kompisar. Det är väl så livet blir då man blir vuxen.
Men det är inte bara dåligt.
 
 
En bild på vår cell (Sarah saknas på bilden), som gör vuxenlivet lättare.

Kommentarer
Postat av: Felicia

åååh va nie fina!

2012-07-14 @ 11:01:54
URL: http://felicias.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0