Life is like a rollercoaster, when it's down it can only go up

Har haft en bra dag idag. Finskan börjar flyta på ganska så bra nu.
Vi åkte iväg till en villa och var där halv dagen, kul kul. Medan vi var där fick jag träffa min andra småkusin, Karoliina.
Jag och Tiina (Erikas mamma) for på en länk, hela 7,5km. För första gången i mitt liv har jag sprungit över 4 km. Det kändes bra då, men nu plågas jag med en stor blåsa under foten..
 
Förstår inte hur folk årkar springa ett helt maraton..? Och hur deras fötter överlever.
Kanske dom har vanare fötter än jag har..
 
På kvällen åkte jag, Karoliina och Erika iväg till stranden där de visade mig runt lite.
 
(google pic)
 
Det är inte så öde här som på bilden, på sommaren kryllar det med folk på stranden som är flera kilometer lång.
 
(google pic)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0