Mitt 2011

Januari:



Vinterdepressionen slog till hårt och mycket gick bara neråt.

Februari:



Jag mådde bra igen och upptäckte det filosofiska inom mig.

Mars:



Längtade till sommaren och allting flöt på som vanligt och ingenting speciellt hände.
Jag försökte göra "The ME-list" men kom inte så långt innan jag glömde bort den.

April:



Var på et fantastiskt EC och var beroende av Gossip Girl.

Maj:



Besökte riksdagshuset i Helsingfors med alla nior och Finland vann Ishockey VM.

Juni:



Fick sommarlov. Återfann kärleken till våra katter. Åkte till Åbo på Sång- och Musikfesten Ta i ton. Fick en ny kamera. Slapp in på Övis. Resan till Kenya närmade sig. Hade en fin midsommar med fina personer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0