A smile is the same in every language

 
Estland var ganska bra, kunde ha varit bättre. Vi, musikanterna, shoppade och stod mest. Drillorna fick inte shoppa lika mycket. Fötterna fick än en gång ta mycket stryk, tycker nästan synd om dem.
Vi var alltså med på en slags festival med med några andra orkestrar. De var ganska duktiga.
Jag tog inte med min kamera utan hade bara min telefon som har superbra kamera *host, så ni får inga bilder...
Som att jag inte har fått nog av Estland, fast det har jag egentligen inte heller, ska jag med mamma och pappa till Estland på torsdag. Fast då ska vi till Ösel och bo på ett spahotell. Hoppeligen får man slappna av då utan att behöva stressa och utan att ha på sig en "Finnish sauna suit" a.k.a. vår uniform.
 
Ni kan ju gissa vad som hände i Tartu (dit vi var). Jag blev träffad av en fågel igen... börjar bli en vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0