You can't change the past, only make the best of it


(bilden är från Stockholm)


Åkte till den berömda staden Helsingfors med alla nior igår.
Startade 5 på morgonen och kom hem 1 på natten.
Vi fick bl.a se riksdagshuset; början på Plenum och Timo Soini, afrikansk konst på Kiasma, och se hur jobbigt långa köer det kan bli till omklädningsrummet i en storstad (därav blev jag bara ett paraply rikare).
Jag ska nog inte flytta till Helsingfors, även om det är en fin stad.
Men det var ganska så skojjig dag. Tyvärr kan ni inte se de bilder jag tog med min osynliga kamera.

Det är bara 3,5 dagar kvar i skolan nu! :D
SKÖÖNT!!
Det är på tiden att man äntligen får sommarlov. Sen är det bara en månad så åker jag hem till Kenya i en månad, och då ska ni få många bilder, som ni kan se, för då har jag äntligen en egen kamera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

o va rolit

ja o vill ti Kenya

:)

2011-06-02 @ 21:20:05
URL: http://irresfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0