Day 1 A photo of yourself and a description of you




Jag Sara Inger Marianne Sjöbacka, förkortas SIMS vilket jag tycket är ganska coolt.
28 september 1995 kom lilla jag till världen, även samma år som Finland vann ishockey VM.
Jag är ett missionärsbarn, och har bott i Kenya, Afrika, de 6 första underbara åren av mitt liv. Då jag var 6 år och 3 månader flyttade vi upp hit till kalla Finland, vilket jag inte tyckte om. Jag skulle gärna bo kvar i Kenya och jag kallar mig själv inte bara finländare utan även kenyan, eftersom jag har två hemländer.
Sedan vi flyttade hit har vi bott i samma lilla by, i samma hus.

Jag har en mamma, pappa, storebror 22 år och storesyster 20 år vilka jag älskar otroligt mycket och de är mycket viktiga i mitt liv. Detta gör dock att jag är det yngsta barnet som oftast är lite mera bortskämt än alla de andra barnen, och det stämmer i mitt fall.
Just nu är jag det enda barnet som bor hemma de andra har flygit ut ur boet och skaffat festman och flickvän.
Jag är ganska rolig enligt vissa personer och jag kan mumla med stil enligt andra.
Jag försöker att gör allting enklare än vad det egentligen är och enligt mig är jag ganska simpel.
På senaste tiden har jag försökt att glömma allting som är dåligt med personer och bara fokusera på de bra sakerna med dom. Livet blir enklare och ens stubin blir lite längre än vad den var förut.
Du vill inte träffa mig om jag är trött och hungrig, men om du kan hantera mig då och inte få i nerverna av mig får du ett + i marginalen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0