Hon e 18 år i daag

Tänker göra som så många andra och skriva ett inlägg om the birthday-kid.





Så här ser Maria ut då hon inte är myndig.

Maria är en av mina bästa vänner och idag fyller hon 18 år!
Man kan lita på henne till 100% och hon sviker en aldrig.
Hon är jätte vacker på både insidan och utsidan så om man är med henne får man akta sig så man inte blir ner trampad av en massa killar som vill prata med henne.

Vi träffades för första gången hösten 2008, det klickade inte direkt, utan tog ett tag innan vi blev bra kompisar (tror jag). Hon gick i nian och jag i sjuan.
Trots åldersskillnaden kommer vi bra överens och den märks inte. Ibland kan man fråga sig vem av oss som är den äldre. hehe.

Med Maria kan jag ha roligt, kan bara sitta och ha tråkigt utan att det blir 'awkward moment' , vi kan prata om allting mellan himmel och jord ända från bananer och yoghurt  till tro och livet.

Jag hoppas att även om du är 18 och har blivit stor vill vara lika bra kompis med lilla jag.

Grattis tanten, älskar dig! <3



Julia har tagit bilden

Så här ser hon ut då hon nästan är myndig.

Kommentarer
Postat av: Maria

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Sara, du e så underbar! Ja tror ja e kär i dig, hihi <3

Ja saknar dig! O klart vill ja va din kompis fast ja blir en gammal gumma, haha.

Älskar dig knasiga, fjantiga, snygga, underbara Sara! <3

2011-06-23 @ 16:42:57
URL: http://getitright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0