När en dörr stängs öppnas ett fönster

Som jag sade för några veckor sedan skulle jag fundera på vad min passion är, och jag kom fram till att jag nog inte har en passion ännu. Vet knappt vad det är.
Jag är kanske helt enkelt för ung för att ha en passion. Det kanske finns en åldersgräns på det.

Har kommit på en sak.
I allas hjärtan brinner en eld. Då man blir kär brinner den mycket, därför pirrar det i magen. Då man har ett krossat hjärta finns det bara lite glöd kvar, som gör att det tar sjukt. Då man inte är kär eller har ett krossat hjärta brinner elden så där passligt mycket, inte för lite och inte för mycket.
Har nog sett på för många kärleksfilmer i mitt liv.. men nästan alla filmer idag handlar om kärlek. Tröttnar dom aldrig? Kanske kärlek är en sak man aldrig kan få nog av.. eller jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0