God Jul & Gott Nytt År





Tror inte att ha en blogg riktigt är min grejj.. men det har ju varit jul.. och nyår.
Mitt nyår har varit lungt.
Har drogat massor av smärtstillande, massor och massor men mycket, eftersom i onsdags blev jag opererad..
Det gick bra men sjukt tar det.
Hjälper knappt med 1.6 g värkmedicin.
Men nu ska man inte klaga! Det skulle ha kunnat vara värre.

Hur kommer det sig att ju äldre man blir desto fegare blir man också.. det har jag blivit i alla fall.
Då man var liten vågade man hur mycket som helst nästan, men nu.. vågar man inget.
Kanske man har mer vett i huvudet, och ser vilka risker det finns.

Kommentarer
Postat av: Jonas

De blir nog snart bra :) Och man kanske tänker efter lite mera ju äldre man blir, fast fortfarande, rädslor är en utmaning som finns till för att vinnas :) De sorters rädslor som man dock int ska övervinna e respekt!



Ha de bra! Och krya på dig :)

2011-01-02 @ 15:38:11
Postat av: Irene

Får man fråg va du ha vari operera fö? (:

Krya på de förresten (:

2011-01-06 @ 18:05:13
URL: http://irresfoton.blogg.se/
Postat av: sara

jopp, det får du :D det är nån konstig grejsimojs i magen ;)

Tack :)

2011-01-07 @ 11:21:58
URL: http://sarainger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0