Happy valentines day!




Kärlek.. ett konstigt ord. Om man delar upp det blir det kär-lek.
Är allting bara en lek? En lek där man blir kär i någon.
Men ändå ordet på någonting fint.
Kärlek finns egentligen runt omkring oss allihopa, överallt, bara vi ser nogrannare på allting.
Vi är alla fyllda av kärlek.
Jag vet inte om man ens kan leva utan kärlek, kanske man kan det men jag tror inte man mår så bra av att leva utan kärlek.
Kärlek är en viktig sak i våra liv.
Det finns flera typer av kärlekar och jag syftar inte bara på kärleken mellan en man och en kvinna, utan t.ex kärlek mellan mor, far och barn , kärleken till sina kompisar.
Jag älskar mina kompisar vädigt mycket och jag skulle inte klara mig utan dem! <3
Alla förtjänar bra kompisar!

Jag har nog aldrig varit kär på riktigt..
Så där kär så att det gnistrar å lyser om en så man nästan spricker. Lyckligt kär.
Visst jag har varit kär på ett sätt. Men inte sån där kärlek som bara växer och växer och aldrig tar slut.
Den kan ha växt, men den tog också slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0