You spin my head right round




Har just ätit ugali, en Kenyansk maträtt som man äter med händerna. Det är så mycket roligare att äta med händerna än med bestick. Synd att man nästan aldrig gör det.
Ursäka min oaktivitet, har int har någon inspiration och årk att skriva något här. Har inte så bra inspiration nu heller.
Är förvirrad.. Bara snurrar i huvudet och ont tar det. Vet inte om det är pga hjärnskakningen jag fick för över en månad sen eller om det är pga något annat, men jag har haft ovanligt ofta sjukt i huvudet. Kanske jag har växtvärk? Hjärnan kanske blir större av att ha matte och fysik var annan dag? Vem vet, snart kanske ni ser mig med ett jätte stort huvud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0