Näärpes springer... åå vi vindär.

Ha vari aningen stressad idag. Hann bara vara hemma i ca. en och en halv timme så skulle man iväg till mosedal och hejja på alla som sprang och jag har prov i morgon som jag så flitigt läst på *host*. Då man kom hem skulle man ner ti ån efter vatten i en 1 litersflaska som man ska ta me till skolan, heelt onödigt, och klåckan var för mycket för att min lilla hjärna skulle årka läsa på franska. Fast det bar med det var att jag fick se hur fint grannarna lagat det på gården och i "skogen". De har lyckats väldigt bra med att fixa upp gamla prästgården.

Jag stressar ganska mycket viket är dålit. Och jag har för lite tid att hinna vila och ta det lungt, i alla fall mitt i veckorna. Har fotboll två gånger i veckan och trumpet två gånger i veckan och så har man läxor och prov. Det är ganska jobbit. Men snart kommer sommaren och då har jag bara fotboll och arbete.

Tankarna flyger bara omkring idag. Jag vet inte vad jag vill. Kanske man ska gå och sova så man inte behöver höra alla tankarna och hoppeligen inte minnas dom heller, eller drömma om någonting fint istället. :)

nati natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0