Kaffe = jag blir konstig

Ida ha ja vari ti Vasa centralsjukhus :S de va såå nervöst fö ja trodde ja skulle bli opererad, men som tur var blev jag inte det. Men det skulle ha varit skönt att slippa mitt problem. Istället måste ja gå på medicin i 3-4 månader, hoppas det inte är en äcklig medicin för då kommer ja inte att klara av det varje dag i några månader.

Pga sjukhusbesöket slapp jag kemi, yeey, eller kanske inte yeey utan bara kul, men egentligen är kemi ganska rolit, men det var skönt att slippa det iaf. Har matteprov i morgon och det tänker jag ta på talang för jag årkar inte läsa!

Ja har köpt en ny fotboll, en riktit najsig en åxå. Det är en fejk modell av "den officiella VM-fotbollen". En ny jacka och skor passade åxå bra att köpa som tröst för det hemska läkarbesöket, och kaffe.
Kaffe e gott men dålit.. och beroendeframkallande.. som en drog.. droger är dåliga, de förstör människors liv. Och de är dyra väääldti dyra. Spenderar en massa pengar och vad får man från det? jo dålig hälsa, och man kan dö av en överdos. Ja trodde ja skulle morfin idag och om ja skulle ha fått det skulle jag bli vääldit konstig eftersom ja redan är konstig, då skulle jag tycka synd om min mamma och pappa.

Nej nu ska jag inte övertrackasera er med ointressanta saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0