Tänkande

Idag började jag tänka igen, vilket är mycket dåligt för min och andras hälsa. Det finns såå mycket att tänka på då man är i skolan. Idag hade vi geografi prov som gick ganska bra, men man tänkte på det hela dagen idag och i morgon ska jag till sjukhuset som jag åxå tänkte på hela dagen idag. Det har inte och kommer knappast inte att hända så mycket idag, det är en helt vanlig tråkig måndag. Solen sken förr idag men nu har den gömt sig bakom molnen och det ser ut som om det snart kommer att börja regna. Det är bara 2 eller 3 veckor kvar till sommarlovet och det har ännu inte varit riktit skönt väder där ute.
I helgen var jag till Marias villa för att grilla med kompisarna och i går var jag upp till Jakobstad på besök hos syrran som fyller idag och mormor som vi grattade på morsdagen.
Nu tog orden slut.

heijs

Kommentarer
Postat av: lena

Ja har faktist bikini övedel inanfö så e je liksom itt bh..

såde falit je itt e :P

tu e fin (:

2010-05-11 @ 15:52:44
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0