...

Idag mår jag dålit, jag tror jag har ätit för mycket dom senaste dagarna.. eller så har jag ätit för mycket chips. Har varit till Vasa idag och sett på sportsaker, bla fotbollsskor som jag vill ha men som jag inte får köpa ännu. Och så åt jag en Ben & Jerry gasspinne med jordnötssmör.. rekomenderas inte. Den var dyr och smakade konstigt. Har mest bara slöat idag och skulle egentligen ha börjat läsa på franska prov men det får vänta tills i morgon eller i bussen till skolan på tisdag. Franska är jobbigt. Svårt att både stava och uttala och sen måste man ju åxå minnas orden. Det måste man förståss med alla språk men franska är svårt. Jag tror jag behöver sova nu så jag kan slappna av.

Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0