Äntligen

Solen skiner och det är 28 grader där ute, häärliiit. Har solat lite, hoppas man blivit lite brunare än före. Vi har varit och köpt en ny gräsklippare idag till farmor. Ska spendera sommaren med att klippa gräs vid farmors hus, här hemma och kanske på Martens trädgårdsstiftelse, så kanske man får muskler och bruna armar och ben i sommar. Nu är det bara två veckor kvar av skolan och sen ska man vara på prao en vecka och sen får man sommarlov.

Tror jag håller på att bli sjuk. Har haft sjuk hals i två dagar. Det kommer ju passande, nu då värmen äntligen har kommit.

Det finns inte mycket att skriva idag. Tankarna bara flyger runt. Så jag tror jag antingen ska gå ut och spela fotboll eller så ska jag slöa framför TV:n.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0