You are beautiful no matter what they say




Kom hem från familjelägret på Klippan idag. Det var jätte kul och jag vill tillbaka ! Saknar allt folk redan, det är så tomt här hemma. Det är så härligt att vara på läger. Får känna en inre frid då den Heliga ande rör vid ens hjärta, känna att man är förlåten, se en massa härliga personer som är glada hela tiden, verkligen känna att vi alla är syskon och bara ta det lungt och lämna allting i Guds händer. Man blir så glad av andra människor.

Något gott är på väg. I mitt liv och i ditt liv. Det kommer bättre tider, kämpa. Det kanske känns omöjligt men det kommer en förändring.

Gud finns faktist. Förr kändes det som att jag var i en box, instängd och aldrig utanför kanterna. Jag gick till förbön med det och nu är jag fri. Jag är inte i någon box mera, jag är mer självsäker och känner mig trygg. Och det är inte bara för att det är sommar och solit och fint. Han har förändrat mitt liv. Och han kan föråndra ditt också, han vill det. Du är älskad, han bryr sig om dig fastän  du inte bryr dig om honom, fastän du gjort mycket fel. Han älskar dig lika mycket för det, det är svårt att förstå men det är sant. Du är förlåten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0