I'm home when I'm in your arms

Sitter och nattfilosoferar med maria <3

Ända sedan jag såg på filmen "the messengers" hos maria har de minnena förföljt mig, varje gång jag stiger innanför dörren kommer bilderna tillbaka. Det är typ ett halvår sedan jag såg den. Verkligen freaky. Skräckfilmer är inte min grejj. Man blir såå skrämd och vågar inte stå i mörkret efter det. Speciellt om man är liten och ser på en skräckfilm, man tror mn glömmer bort vad man såg i filmen men då man släcker en lampa i ett rum kommer de tillbaka. Det är iaf så för mig. Undrar om de någonsin kommer att försvinna..? Det återstår att se till framtiden, än sålänge har de inte försvunnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0