I was scared, tierd and under prepared. But I wait for it




Dricker glögg, lyssnar på julmusik och har ätit mina två chokladbitar som fanns bakom dagens luckor.
Ja-a jag har TVÅ chokladkalendrar. Lyx. En med godare choklad och en med inte lika god choklad.
De två chokladbitarna är väldigt välbehövliga efter en lång dag i skolan.
Choklad funkar väldit bra som "mat" då man är trött efter en skoldag.
Eller varför inte på kvällen för att avrunda dagen.
Ja, jag tycker om choklad. Kanske till och med är min passion?
Nej, det kan inte vara min passion.
Vad är min passion? Hmm.. en svår fråga, ni får kanske ett svar i morgon om jag hittar på någon bra passion.
Jordgubbar är också goda.

Tycker om mitt rum också sådär by the way. Så juligt och rött och fint.
Man blir alldeles varm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0